YUTAKA OMATSU Yutaka Omatsu, Mayıs 21, 1975 ‘te Hyogo bölgesinde doğmuştur. O, Blood+'un yapımcısıdır. Prodüksiyon I. G‘de, o, Ghost in the Shell gibi projeler için üretim grubunda çalisti: Stand Alone Complex ve hem de Otogi Zoshi ve S.A.C. 2. Gig için bir metin yazarı olarak. O, Chiba Lotte deniz beyzbol takımının istekli bir hayranıdır.
Part 01 Lütfen bize nasıl Blood+'da çalismaya başladığını söyle. -Tam olarak hatırlayamıyorum, ama Bay Ishikawa'nın aniden, bir BBQ lokantasında ona katılmam için beni çagirdigini hatırlıyorum. Benim dışımda Yönetmen Junichi Fujisaku' da çagrilmisti. Biz orada, Aniplex'den Yapımcı Tomonori Ochikoshi'yle tanıştık. O, bizim Blood +'u duyduğumuz ilk zamandı. Geçen Ekim olduğunu sanıyorum. Oradan, Yönetmen Fujisaku, deneme sırasında çalisti ve iki hafta sonra, biz MBS'den Seiji Takeda'yla tanıştık. Ve hepimiz, bir araya geldik ve tüm deneme esnasında çalistik. Orijinal bir çalisma olmalıydı, bundan dolayı biz, onu yeteri kadar düzeltmek için erken başladık.
Yapımcı olarak senin rolün nedir? -Bir sözcükte, ben "Koordinatör"üm. Ben, kadroyu seçerim ve onların yerleştirmesini kararlaştırırım, bundan dolayı ben, çogunlukla personel sağlama görevindeyim.
Blood+‘un yapımının yeri ne gibidir? -Bazen mutlu bir toplantıdır, ama diğer zamanlarda gergin ve tamamen uçucu olabiliyor. Temelde, benim görüşümde, bir dengeye sahip olmak için önemlidir. Biz dahası, aramızda gerilimi her zaman tutmaya ihtiyaç duyarız. Sen, şimdiden sonra, bizim, sahip olacak olduğumuzu bilirsin, daha çok, aynı yerde çalismaya personel sağlarsın, bundan dolayı ben, stüdyoyu hareket ettirmenin benim işlerimden biri olduğunu düşünürüm ve kadro için doğru çevre ve havayı yaratmak için sorumluluk almayı da. Herkese kaş çatmayi ve üzgün bakmayı istemiyorum. Ben, iş alanı boyunca akan hoş havayı isterim. Ben, büyüleyen bir filmin sadece, dokunaklı bir işyerinde yaratılabildiğini hissederim.
Blood+ takımı sonra nasıl düzenledin? -Onlar şimdiden, Fujisaku'nun, yönetici olacak olduğunu kararlaştırmıştı, bundan dolayı biz oradan başladık. İlk olarak, Fujisaku'nun, bir yönetici olarak hiçbir tecrübesi olmadığından, biz onun, bazı desteğe ihtiyaç duyduğunu düşündük. Bundan dolayı biz, baş sıra yöneticisi olarak bize katılması için Jun Matsumoto'ya sorduk. Stand Alone Complex'in üretimi boyunca Matsumoto'yla çalistim. Önce teklifi reddetti, üzerinde çalisiyor olduğu başka bir projesi olduğunu söyledi, ama biz ısrar ettik, ve o sonunda kabul etti. Sonra tasarımcılara geldi. Ben, tasarımların dosdoğru animenin kendisine, gidecek olduğu bir etkiye sahip olacak olduğunu düşündüm, bundan dolayı biz, dikkatli olmak zorundaydık. Burada, bizim, kıvırmalar ve dönüşlere ek olarak çikislar ve inişlerimiz vardı. Katsuya Terada'nın çizimleri asıl film için, Blood the Last Vampire , müthişti, ama ben, onların, bir 50-bölüm TV dizisinde iyi çalisacak olduğunu düşünmüyordum. Bundan dolayı ben gerçekten, onu değiştirmeyi istedim ve ona baştan başlamayı. Sen önce, benim orijinal tasarımları çekmesi için bir animatöre soracak olduğumu bilirsin. Gerçekten yaptım. Benim, I. G'in dışından bir animatörüm vardı ve taze bir düşünceyle gündeme gelmeyi denedik. Ama o, fazla iyi gitmedi. Sonra bazı insanlar, bizim, Terada-san'ın orijinal çizimlerine dönmeli olduğumuzu söyledi.
Tasarımlarda çalistigimiz zaman, ana meselem, bizim kadromuzu harekete geçirecek olan bir şeyi yaratmaktı. Animatörleri, yaratıcı tasarımlar çizmeye çekmek için. Elbette, ek olarak çekmek için kolay olan tasarımları kapsamalı. Özellikle, bu TV dizisi, bir yıl boyunca ilerleyecek, bundan dolayı, kolay çekmeye ek olarak anlaşilır ve bizim kadromuz için gelecek olan tasarımları yaratmak için çok uğraştım. Sonra bizim, farklı bir alanda bir karakter tasarımcısını aramalı olduğumuz gündeme geldiği zaman, böylece bir ağ aramasına başladık.
Sen gerçekten, bir ağ araması yaptın mı? -Evet, yaptık. Çogunlukla serbest yazarlarca yapılan çizerleri aradık ve Chizu Hashii, yarışmacıların biriydi. Ben, önce Hashii-san'la temas kurmayı istedim, ama sanatçı, o zaman Osaka' da yaşiyordu. Şans eseri, şahsen Hashii-san'la tanışmak için bir şansım sonra vardı. Hashii-san düzenli olarak Kadokawa Shoten tarafından yayımlanan bir manga dergisi olan Shonen Ace'e katkıda bulunur ve Ocak ayında ki partiye Tokyo'ya çagrilir. Bizim ilk toplantımızın üzerine, Hashii-san'ın gerçekten, kader olduğunu hissettiğim I.G.'in animesini beğendiğini çevirdi, ve ben, Hashii -san'ın bu işi yapabilecek mi diye sormak zorunda kaldım. Hashii-san, bir çift çizdi ve yola çikmadan önce, biz, çesitli insanlara onları gösterdik.
Sonuç olarak, düşüncem Hashii'nin tasarımları hakkında takımda ki kişilerin gerçekten, onları sevdiğidir. Her erkekten ve kızlardan onun üzerine geribildirim alırım. Bizim burada başarılı olduğumuzu düşünürüm. Hangi tasarımların, genel halkla yakalayacak olduğu çok şüphelidir, değil mi? Sadece sonra söyleyebilirsin, özel bir tasarımın gerçek bir başarı olduğunu düşünürüm. Dürüst olmak, bu sahnede programlara yayın hazırlığı yaparken, biz gerçekten, bunun olup olmadığı kesinlikle olamayabiliriz veya tasarlayan bir vuruş olmalı. Ama çok fazla gerçekten bizim kadromuzun sevgi dolu olduğunu bilmek cesaretlendiriyor ve benim hissim, Hashii'nin tasarımlarını kullanmanın, büyük bir başarı olduğudur.
Bu sayfada yer alan bilgilerle ilgili sorularınızı sorabilir, eleştiri ve önerilerde bulunabilirsiniz. Yeni bilgiler ekleyerek sayfanın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz.